1 Haziran 2014 Pazar

BEPANTHOL (Cilt Bakım Kremi)

Merhabalar güzellikler...
Bugün son bir haftadır sürekli kullandığım bepanthol cilt bakım kreminden bahsedeceğim..
Daha öncelerden de biliyordum bu kremi ama hiç kullanmamıştım.Cildim şuan çok hassas olduğu için birde bu kremi deneyeyim dedim.
Kremin gerçekten cilt onarıcı özelliği var. Cildinizde bir tahriş, kızarıklık,kuruma,çatlama, ağdadan dolayı yanma olursa hiç düşünmeden bu kremi kullanın derim. Cilt tipiniz ne olursa olsun.
Lakin cildiniz de böyle problemler yoksa ve cildiniz yağlıysa sevmeyebilirsiniz. Benim cildim şuan kuru ve hassas olduğu halde kremin cildimde emilmesi biraz zor oldu. Ve cildim de bir parlama oldu ama kötü bir parlama değildi sağlıklı, canlı bir parlaklık hissettim.
El ve yüz için kullanıma uygun.
İçeriğinde Provitamin B5 bulunuyor..
Su içinde yağ emilsüyonundan oluşan bir krem.
Parfüm ve renklendirici içermiyor.
Eczanelerde satılıyor.
30 g fiyatı 9 TL

Blogumu Bu siteye katılın kısmından gmail hesabınızla takip ederseniz çok mutlu olurum...:)
...Sevgilerimle...





9 yorum:

  1. Bepantholün içine E vitamini yada C vitamini kapsülü karıştıranlar da var. Cilde iyi geldiğini söylüyorlar. Ama ben hiç kullanmadım.
    İlaç kullanıyordun değil mi ? Ben de aknetrent kullanırken kullanmıştım bepantholü. Ama cildin normale döndüğünde yağlandırabilir. Cilt doktorum bana bırakmamı söylemişti bu yüzden. İlaç sonrası yağlı yada karma bir cildin varsa su bazlı nemlendiriciler tercih etmeliymişiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilac tedavisinden sonra yüzüme sürmeyi kestim onun yerine olayin su bazlisini kullaniyorum ancak denizden ciktiktan sonra ya da güneş yanigi olduğumuzda omuzlarimiz kurur gerilir ve inanilmaz acir ya iste o zamanlarda bir kurtarici benim için

      Sil
    2. Şuan kuru cildime iyi geliyor ama ilacı bıraktıktan sonra cilt tipim yağlı yada karma olursa o zaman kullanmam bende ama dediğiniz gibi yanığa cilt nemsizliğine falan çok iyi geliyor.. Normalde loreal cilt kusursuzlaştıcı seriyi kullanıyorum o daha her cilt tipine uygun geliyor :)

      Sil
    3. İyi günler benim cildim kuperozlu hassas ve karma yağlı bi cildim var güzellik uzmanı bana Bepantholün kullanmami söyledi kullanmali miyim yoksa kullanmamam mi lazim yardımcı olur msnuz?

      Sil
    4. Gunluk nemlendirici olarak kullanabilirsiniz bence cilt yenileyici özelliği olduğu için iyi gelir

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bende almayi düşünüyorum.. doktora falan danismaya gerek yok sanirim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba benim cildimde sivilce lekeleri ve çok az sivilce var ayrıca cildin biraz kuru sizce kullanmalı mıyım ayrıca daha önce sivilcelerim için çeşitli kremler kullanmıştım cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil