30 Mayıs 2014 Cuma

DIRTY WORKS Rose and Glow Moisture Mask (Rose&Vitamin E)

Merhaba güzellikler,
Bugün gratisten aldığım yüz maskesinden bahsedeceğim.
Maske gül ve e vitamini özlü, nemlendirici etkili bir maske...
Önce E vitaminin cilde olan faydalarını anlatacağım.
  • E vitamini cilt için güçlü bir antioksidandır.
  • Yaşlanma sürecini en aza indirir.
  • Güneşin zararlı etkilerini nötrler.
  • Cilde dirilik ve canlılık katar.
  • Nemlendirme özelliği vardır.
  • Hücre yenilenmesini sağlar.
  • Yağda çözünen bir vitamindir.Vücutta depolanabilir.
  • Hücreyi serbest radikallere karşı korur.
  • Cildi besler ve yeniler.
  • Her cilt tipi için uygundur. Ama ben kuru ciltler için daha uygun buluyorum. Yağlı cilt için C vitamini daha uygun bence.
  • E vitamini buğday ve bitkisel yağlarda bol miktarda bulunur.
Maske de gül kokusu var bence güzel ama gül kokusunu sevmeyenler için itici olabilir. Güllü lokum gibi kokuyor :)
Ciltte bekleme süresi 5 dakika.
Kremsi bir yapısı var, ciltten arınması kolay.
Ama ilk sürdüğümde cildimde hafif bir yanma yaptı. O yüzden 5 dakikadan fazla bekletemezdim zaten.
Yıkadıktan sonra cildimde güzel bir aydınlık ve yumuşaklık hissettim.
Sadece gratis mağazalarında satılıyor.
İndirimsiz fiyatı 14,90 ama ben %50 indirimden almıştım.
İndirim dönemlerinde bu maskeye bir şans verebilirsiniz.

Keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur İnşallah...

...Sevgilerimle...



4 yorum: